Όταν η Ελλάδα κατασκεύαζε τις δικές της Alfa Romeo -H άγνωστη ιστορία των ελληνικών «33»
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, η Ελλάδα διεκδικούσε μια θέση στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αγγίζοντας το όνειρο με τη δημιουργία μονάδων παραγωγής, οι οποίες δεν είχαν φυσικά την τύχη που τους άξιζε.
Η δεκαετία του 1980 αποτέλεσε δίχως αμφιβολία ένα από τα σημαντικότερα σταυροδρόμια στη σύγχρονη ιστορία της ανθρωπότητας, σηματοδοτώντας την αλλαγή πορείας στις περισσότερες εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας.
H ανάδειξη-επικράτηση νέων προτύπων στη μόδα, τη μουσική ή ακόμα και στην πολιτική ζωή, προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις, προλειαίνοντας το έδαφος για τα όσα θα ακολουθούσαν τις δύο επόμενες δεκαετίες.
Τα θρυλικά 80s ήταν -μεταξύ άλλων- και η εποχή που η Ελλάδα έπαιζε το τελευταίο της χαρτί, διεκδικώντας μια θέση στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 οι συνθήκες έμοιαζαν ιδανικές ώστε η χώρα να αποτελέσει έναν από τους περιφερειακούς πυλώνες ανάπτυξης της βαριάς βιομηχανίας της Ευρώπης, τροφοδοτώντας τις αναπτυσσόμενες -εκείνη την εποχή- αγορές των Βαλκανίων, της Τουρκίας και των βόρειων παράλιων της Αφρικής.
Τον Φεβρουάριο του 1980 εγκαινιάζεται η γραμμή παραγωγή της Nissan στον Βόλο, από την οποία σε έναν μόλις χρόνο θα βγουν 4.685 αυτοκίνητα τα οποία και θα διατεθούν -κατά κύριο λόγο- στην ελληνική αγορά.
Ανάλογες προσπάθειες πραγματοποιήθηκαν από τη Mazda, την Opel, ενώ την ίδια περίοδο η χώρα μας θα προσέλκυε και δύο μεγάλους κατασκευαστές ελαστικών, την Pirelli και την Goodyear.
0 Σχόλια